Gå til innhold

Externhardisk NOT accessible


m-momr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vere at det er dårlig kontakt mellom harddisken og PCen, slik jeg av og til opplevde. Da kan du få den feilmeldingen du fikk. Da kan du prøve å ta ut og inn kabelen.

 

Det kan vere at harddisken har blitt veldig varm. og har slått seg av. Da vil du også få denne feilmeldingen. da er det bare å vente.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem med eMagic USB/Firewire og en Seagate 200GB.

eMagic-kabinettet var notorisk på å gi meg "not accessible", der eneste utveit var å formatere disken. Dette skjedde flere ganger etter hverandre. Første gangen hadde jeg backup av Lotr extended DVD-ene mine, og brukte derfor noen timer i GetDataBack for å få tilbake filene. Senere gadd jeg rett og slett ikke bruke disken til noe backup, for det samme skjedde flere ganger. eMagic-kabinettet ble sendt inn, og Seagate-disken surrer og går den dag i dag, uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Kan ikke lese ut av tråden om du har forsøkt å lese disken internt i en stasjonær pc(kanskje litt banalt). Mulig du kan berge dataene der.

eMagic-kabinettet ble sendt inn, og Seagate-disken surrer og går den dag i dag, uten noen problemer.

Har en Icy box på FW meget ustabil, men den har ikke ødelagt noen disker. Få sendt tilbake kabinettet. Jeg har byttet en gang ble noe bedre, men er fortsatt veldig ustabil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...