Gå til innhold

Nedtelling til nytt ATI skjermkort ?


lavizh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er X800GTO blir jeg småirritert...

 

Er grense for hvor mange forskjellige versjoner av X800 de trenger... Hvor mange er det per dags dato?

 

XT PE, XT, XL, LE, GT, GTO etc etc.... Hadde de rettet ressursene mot R520 i stedet hadde de sikkert hatt den ute i riktig tid, i god mengde.. Eller, så BØR de ha R580 ute to dager før fristen...

 

Tror nok uansett at jeg styrer unna r520 i påvente av R580.. Har stor tro på det kortet, en slags intuisjon.. Da blir det ny cpu og gpu.. harr harr

Lenke til kommentar

Dette ligger på X800 sine hjemmesider.... Det er allerede masse reklame for X800GT der....

 

Jeg vilver sterkt på at det er stedet gvor ATi lanserer R520... Tipper som sagt at XXX = GTO

 

X800GTO is also going to be hitting the shelves soon with street prices of $159 for the 128MB version and $179 for the 256MB version. You might want to check our previous roadmap on this particular product, since everyone (including ATI) expects a sub $200 12 pipe R420 to really become the de facto midrange option. A low volume sixteen pipe version will show up for select vendors in select regions.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2532&p=3

 

We've touched on R520 information just recently, but it seems as though there is a lot more going on at ATI with regard to the X800 series (R480). We just got word that there will be another X800, dubbed the X800GTO. There will be two main varients, each with different memory and clock speed; but all GTO cards will use excess R480 Pro, R430 Pro or R423 Pro chips. In essence, one GTO might have a R480 Pro core, the next might have an R430 Pro. This is highly dependent on the manufacturer. Here's what we know

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2512

Lenke til kommentar

Siden heter jo X800gt og det er bare tre x'er (mente at r520 blir 1800?) Må nok desverre si meg enig i at det høres ut som et nytt x800 kort. Håper jo selvfølgelig at jeg tar feil

 

Synes ati begynner å miste grepet. Har likt ati best lenge nå men om de ikke virkelig knuser nvidia med dette venter jeg heller på g80(eller hva den nå heter, den etter 7800)

 

[Edit] Raptor slo meg på streken

Endret av Humbug
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...