Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg merke til "introen" til demoen da...

God damn for en dårlig reklame :p

This game runs great on P4 :p

haha.

Spilte en skirmish match mot dataen nå. Vannet er i seg selv nydelig...implementeringen av forsåvidt fysikk også. Synes dessverre at grafikken var særdeles begredelig i forhold til forventningene, men gameplayet var derimot i god gammel aoe3 stil. Eneste jeg er svært redd for er at det bare er mer age of empires, og ikke noe spesielt nytt.

Grafikk...fysikk....samt gameplay ser i utgangspunktet bare forbedret ut i stedet for å være eksepsjonelt på noe sted. Et eksempel på dårlig fysikk er at kanonkulene som skytes avgårde, aldri tar med seg 2 personer...alltid dead on på en og en person, og dette uten å måtte kalibrere sikte eller noe. Ser særdeles snålt ut, ødelegger opplevelsen.

 

Men folk som elsket age of empires spillene tidligere vil garantert like dette spillet også. Personlig ble det bare altfor lite nytt for min egen smak.

Prøvde Age of empires 2 for to tre måneder siden, og helt ærlig så ser jeg ikke store forskjellen. Eneste er bruken av hardware til å få inn litt fysikk og litt bedre grafikk.

Andre som har spilt demoen som har andre synspunkter?

Vil gjerne vite om d er jeg som er kresen eller om andre deler min mening.

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Hmm. En viktig beskjed til alle her:

Hvis dere føler havok og ragdoll -fysikken lever opp til forventningene er det fordi, det skal veldig mye til å få dette spilet på max oppløsning og alt.

 

Har ikke spilt demoen nei... Men etter skolen blir det nok spilling. har lasta ned 94% nå.

 

Forresten kan det være lurt å lage en ny tråd der alle poster hva de syns om demoen. Så er vi et lite steg nærmere ny kategori ;) . Bare ikke lag dumme unødvendige topics om mye rart da...

 

Gleder meg! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...