Gå til innhold

Laste ned flash fra nettsteder, hvordan?


BigJackW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk kildekoden til siden, søk etter .swf for flash. Kopier det som står der, altså "Files-13047833/windowsnoises.swf". Paste så dette i den katalogen browseren peker til for øyeblikket. Altså samlet URL: "http://www.killsometime.com/humor/Files-13047833/windowsnoises.swf". Åpne så denne og velg lagre fra filmenyen. Merk at IE sperrer for dette. Så last enten via annet programm eller skaff deg en bedre browser (Opera eller Firefox f. eks.).

Lenke til kommentar

hvor finner jeg kildekoden da?

 

Edit: Finnes det noe program eller noe som kan fjerne denne sperren?

 

Edit 2:Fant et program på www.download.com heter for Flash Hunter :D

Fikk til å laste ned flashen da, men jeg vet ikke hvordan jeg får tak i den kildekoden. :hmm:

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Vis->kildekode eller view->source. Eventuelt høyreklikk (utenfor flashanimasjonen) og velg vis kildekode.

 

Når det gjelder hurtigtaster er det Ctrl+F3 i Opera og Ctrl+U i Firefox. IE har ikke hurtigtast for kildekode såvidt jeg vet.

 

Edit:

Uansett, hvis du fikk lasta ned flashanimasjonen har du ingen bruk for kildekoden til hjemmesiden du fant den på. Hvis det du ønsket var kildekoden til selve animasjonen så er denne oftest sperret av personen som laget den. Så hvis du ikke får åpnet fila i Macromedia Flash MX eller at du ikke får fullstendig kode kan du bruke tredjeparts programmvare for å omgå sperra. Dette er dog på kanten av forumets regler så det må du i såfall finne ut av selv. Du kan selvfølgelig spille av fila uten å måtte ha kildekoden til den.

Endret av Amnio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...