Gå til innhold

Kan jeg stole på dette?Eller er det effektiv spam?


Ghost Tulsa

Anbefalte innlegg

Fikk denne mailen idag:

 

Gratulere i forbindelse av lanseringen av Prolarin slanking har du vunnet 2. premie i vårt lotteri som er en SONY DVD-R Ja! Det er sant du har vunnet og du kan se trekningslisten nederst her.

 

Sensasjonelle resultater ved et ledende medisinsk universitet gjør at du kan leve godt, spise godt og bli slank med Prolarin. Ja! Så sikre er vi at vi gir deg en 100% fornøyd GARANTI. Går du ikke ned alle kiloene du ønsker får du pengene tilbake øyeblikkelig og GARANTIEN gjelder i 5 år. Går du opp innen 5 år får du pengene tilbake.

 

JA! DU FÅR EN HELT NY KROPP PÅ BARE 2 UKER. Ja, kun 1 tablett hver 5. dag, og du mister 3 kg hver eneste gang.

 

Bli slank for livet - uten sultekurer:

· GÅR NED 10, 15, 20, 30 eller til og med 53 kilo eller mer - raskere enn du noensinne har drømt om.

· REDUSERER midjemålet med så mye som 10, 12 eller 15 cm på bare en måned.

· FORBRENNER FETT hver time - og reduserer midjemålet centimeter for centimeter i løpet av uken, uten at du må kutte ut måltider eller potetgull og sjokolade.

 

Gå til vår hjemmeside for bestilling og mer info: http://www.prolarin.com Så sikre er vi på at Topiraslim vil virke for deg at vi gir deg 5 års GARANTI.

 

Med hilsen

Dr. O. Lund

Lege Prolarin

 

TREKNINGSLISTE

1. Premie et 50 Tommers Sony plasma TV Vunnet av: [email protected]

2. Premie en Sony DVD-R Vunnet av: [email protected]

3. Premie et 23 Tommers Sony LCD TV Vunnet av: [email protected]

4. Premie et Sony Digital kamera Vunnet av: [email protected]

5. Premie en Sony PlayStation Vunnet av: [email protected]

 

Trykk på denne linken for å motta din gevinst. http://www.prolarin.com Gå deretter til bestilling linken hvor du kan bekrefte at du ønsker din gevinst. Om du ikke bekrefter innen 8 dager vil premien gå til en annen vinner.

 

Er dette bare tull? Eller skal jeg bite på den? Koster meg 250 nok å sjekke.

 

Kan ikke huske at jeg har meldt meg på noe lotteri for den, men gudene vet, jeg biter på alt der jeg kan vinne noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Bekreft at du ønsker din gevinst.. Får du ingen ting gjør du noe med saken for du har du blitt svindla.

250kr er heller så utrolig mye, men kaster fortsatt ikke penger i dass :)

Lenke til kommentar

Websiden ser nokså ufarlig ut. Men de har ikke noe telefonnummer og ikke noe organisasjonsnummer, bare en adresse i Ullevålsv. 59. De kommer opp blankt i både telefonkatalogen og Enhetsregisteret. Da ringer en bjelle hos meg. jewg har mistanke om at dette kanskje er et agenturfirma som er registrert på samme gatenummer...

 

Og bestillingsskjemaet inneholder ikke noe felt som identifiserer deg annet enn navn og adresse. Så hvordan vet de at det er du som vant og hva du vant? Bortsett fra på skjemaet er det ingen referanser til konkurransen.

 

Hvis du bor i Oslo kan du jo stikke innom og ringe på døren.

 

De har også en epost adresse.

 

Et raskt Google-søk på Prolarin ga ingen norske hits, bare en 5-6 stykker på språk jeg ikke forsto. Man skulle tro at om de hadde hatt en konkurranse på nettet så hadde Google registrert det. Pluss at hvis det som de påstår var et produkt som er testet ved seriøse universiteter så ville det vært spor etter det noe sted.

 

Edit: Websiden sier at du ikke må kjøpe for å få premien. (Det er forbudt etter norsk lov.) Men du må betale frakten.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

er og verdt og merke seg at alle knapper og sånt har "englske" navn før di norske kommer , denne sidne er kun oversatt fra engelsk til norsk , alt av navn på bilder ol er englske

 

EDIT: og for og gjette på hvordan tabbelettene virker så er det nokk en av disse "speed" greien , er mange slange medsiner som bruker stoffer som er nert liggende speed , sidne du for høyforbrenning

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Ein skal vere passe tung om ein kan fjerne 3 kg pr 5 dag i 5 år.

Grunnet Prolarin’s ubetingede suksess, er den nå tilgjengelig med en 5 års pengene tilbake garanti. Dette er en garanti uten noen form for heftelser. Enten fjerner den 3 kilo fett fra kroppen din hver 5. dag, eller vi refunderer produktprisen i sin helhet.

 

Synes denne sida ser ut som ei vidareføring av postordrekatalogene av dei useriøse typen.

 

EDIT:

Dette er dei som står registert som "eigarar" av domene,

http://www.domainsbyproxy.com/LegalAgreement.aspx

Spam Complaints: If you believe a domain registration we hold is spamming you, we want to know so we can act!  Contact us:

[email protected]; or

• Complete a Spam Abuse Report. http://www.securepaynet.net/gdshop/spamrep...=domainsbyproxy

 

Her er det berre å sende ein liten engelsk tekst og få tatt skiten av nettet.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Merk at de har glemt igjen en referanse til "Topiraslim" i eposten. Prolarin er nok et nytt navn de har funnet på etter at legemiddelkontrollen har advart i klare ordelag mot stoffet:

 

Statens legemiddelverk er kjent med at slankemiddelet Topiraslim markedsføres i Norge, blant annet via internett. På bakgrunn av markedsføringsmaterialet for produktet har vi mistanke om at middelet kan inneholde legemiddelsubstansen topiramat, som inngår i legemidler som benyttes ved behandling av epilepsi.

 

Legemiddelet topiramat må kun inntas etter forutgående konsultasjon med lege.

 

Dersom du har brukt/bruker preparatet bør du kontakte legen din for å få nærmere råd om hvordan du skal forholde seg.

Topiraslim - mulig farlig slankemiddel

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...