Gå til innhold

nordiske webshop for dvder?


habberst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen om DVDstrax.no lever filmene sine i postkassen. Forstod ikke det som sto på deres side. Ifølge det jeg fikk med meg var at hvis man valgte Faktura som betaling fikk man ikke filmen i postkassa. Kjipt spør du meg. Eller? :hmm:

jeg har bestilt mye fra dvdstrax å jeg har alltid sått i kassa:D

Lenke til kommentar
Litt OT. Noen som vet noe om frakten fra dvdstrax.com?

Henta fra dvdstrax.com

 

Priser / Fraktpriser: 

Alle våre priser er eksport-priser og inkluderer ikke mva i de respektive land. For våre norske kunder innebærer dette at det tilkommer mva og postens innfortollingsgebyrer for kjøp over kr 200,- For kjøp under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr) tilkommer det ingen mva eller gebyrer og varen vil komme direkte i din postkasse. Ordre som inneholder flere produkter vil bli delt opp enkeltvis og sendes etter hvert som de er tilgjenglige, slik at du som kunde ikke vil bli belastet toll og mva for varer med en verdi under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr). Altså for å slippe tollgebyrer og mva i Norge, må ikke pakkens samlede verdi overstige kr 200,- + frakt og fakturagebyr. Fraktprisene er fastsatt til kr 35,- pr. produkt (pakke). For varekjøp med faktura kommer det et tillegg på kr 15,- i fakturagebyr. Ingen gebyrer vil bli tillagt ved varekjøp med kreditkort, - kun fraktprisen.

 

Betaler du med MobilHandel får du GRATIS frakt på alle pakker under kr. 200,-. Du sparer altså kr. 35,- per kjøp.

Lenke til kommentar
dvdstrax har masse gode gode tilbud bare synd at det er i Danmark, den førdømte frakt prisen kan være temmelig høy når man handler mere enn bare 2 filmer :thumbdown:

Dreit meg litt ut der en gang og bestilte noen sesonger av DIV. serier.

Blei ikke fryktelig dyrt, men jeg kunne likegodt handlet i en annen webshop, siden det jeg sparte ikke blei spart alikevel.

Lenke til kommentar
Dumme med dvdstrax er at det ikke står noe om lager, bestilte filmer for en stund siden men etter 3 uker så avbestilte jeg, orket ikke vente lenger..

Fikk ikke noe mail om når de fikk de inn eller noe heller..

De var veldig sjappe i starten av året, men så fikk de nye eiere og da gikk alt til helvete for å si det pent.

 

Før, bestilte man på mandag så var så og si alltid filmen postet dagen etter, eller samme dag, kommer litt ann på når du bestilte. Jeg hadde kjøpt noe sånt som 40-50 filmer der i fra. Forhåndsbestillinger ble sendt når de skulle eller gjerne før datoen som var oppgitt.

 

Så fikk de nye eiere, filmene ble aldri sendt dagen etter. Tok gjerne 4-5 dager får de ble sendt, selv forhåndsbestilte filmer. Så jeg gikk så langt at jeg avbestilte 15-20 filmer som jeg hadde forhåndsbestilt. Jeg var dritt lei for å si det sånn.

 

Så fant jeg ut at jeg skulle teste de igjen, hadde ikke noe valg de var de eneste som hadde filmen inne av de jeg bestiller fra. Tenkte at nå har de vel fått ut finger og det var som før. Bestillte filmene på søndag, torsdag ble de sendt. :thumbdown: Samme gamle driten. Så da var det kundeforholdet over, holder meg til de jeg vet sender når de skal.

 

Og nahojdat mener å huske at hvis de ikke har filmen inne så står det utsolg under filmen. Det gjorde det i hvert fall før, mener jeg å huske. Men er ikke sikker på at det stemmer, har ikke bestilt noe der i fra siden februar.

 

Edit: Wooho frakt prisen er jo den samme uannsett hvor mye eller lite man bestiller. 30 kr med visa og 50 med faktura, for da skal de jo ha gebyr for å skrive ut fakturaen også. Så hvis man bestiller 2 filmer så blir frakten 100 kr for de sender jo hver for seg. Og på play så får man jo nesten to filmer for den prisen :p

 

Holder meg til play, ferdig med det.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
dvdstrax har masse gode gode tilbud bare synd at det er i Danmark, den førdømte frakt prisen kan være temmelig høy når man handler mere enn bare 2 filmer :thumbdown:

Dreit meg litt ut der en gang og bestilte noen sesonger av DIV. serier.

Blei ikke fryktelig dyrt, men jeg kunne likegodt handlet i en annen webshop, siden det jeg sparte ikke blei spart alikevel.

Jup handla der alle de kommende Batman filmene (altså de gamle som skal komme i spessielutgaver) og damn det ble dyrt, men filmene blir nok verdt prisen tenker jeg. Var frakten som ødla en ellers greie pris.

Lenke til kommentar
Så hvis man bestiller 2 filmer så blir frakten 100 kr for de sender jo hver for seg. Og på play så får man jo nesten to filmer for den prisen  :p

 

Ja, viste det men mener du at man kan kjøpe to stk filmer fra play.com som nettop har kommet ut at for denne prisen? Ikke ifølge det regnestykket jeg har:

 

Et eksempel:

 

Fra play.com

 

Coach Carter 13.99£

Sahara 13.99£

 

Totalt: 27.98£ = 329.1567 kr blir dette.

 

Disse to filmene vil bli ca 100,- dyrere til sammen hos dvdstrax.no

Lenke til kommentar
Så hvis man bestiller 2 filmer så blir frakten 100 kr for de sender jo hver for seg. Og på play så får man jo nesten to filmer for den prisen  :p

 

Ja, viste det men mener du at man kan kjøpe to stk filmer fra play.com som nettop har kommet ut at for denne prisen? Ikke ifølge det regnestykket jeg har:

 

Et eksempel:

 

Fra play.com

 

Coach Carter 13.99£

Sahara 13.99£

 

Totalt: 27.98£ = 329.1567 kr blir dette.

 

Disse to filmene vil bli ca 100,- dyrere til sammen hos dvdstrax.no

Det var det jeg skulle fram til, selvfølgelig vet jeg at det ikke er mulig å få to helt nye filmer på play for 100 kr. Men du sparer frakten på play og kan kjøpe mer film

:thumbup: Så hvorfor kaste bort penger på frakt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...