Gå til innhold

TEST: JoS MP-120


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sløvt av JoS å markedsføre produktet som et produkt for "alle" plattformer, når man må ha Microsoft Windows installert for å oppgradere enheten. Det var også nødvendig å oppgradere spilleren for å få ogg/vorbis-støtten til å fungere.

 

Vil ikke si at det er sløvt. Det er nok kostnadsbesparende og da spilleren bare er en rebrand så har de sikkert ikke det store valget.

 

JoS er forresten veldig flinke med firmware oppdateringer :love:

Lenke til kommentar
Vil ikke si at det er sløvt. Det er nok kostnadsbesparende og da spilleren bare er en rebrand så har de sikkert ikke det store valget.

 

JoS er forresten veldig flinke med firmware oppdateringer :love:

Dette er en selvmotsigelse, og ja, den kan brukes som en såkalt pen-drive.

Lenke til kommentar
Vil ikke si at det er sløvt. Det er nok kostnadsbesparende og da spilleren bare er en rebrand så har de sikkert ikke det store valget.

 

JoS er forresten veldig flinke med firmware oppdateringer :love:

Dette er en selvmotsigelse, og ja, den kan brukes som en såkalt pen-drive.

Det er akkurat like selvmotsigende som at BIOSer bare kan oppdateres via DOS og WIN32.

 

xP4nD: Ja, det kan den.

Lenke til kommentar

Synes denne anmeldelsen var veldig bra. Mye bedre enn den som ble gjort om jos mp-300. Nå har jeg ikke lengre den ugne følelsen av at hw.no har noe imot jos som de lar gå utover testene :thumbup:

 

Og til deg over her som sa at jos var veldig flinke med firmwareoppgraderinger: Jeg har leitet, men ikke funnet en eneste av jos-spillerne som har blitt oppgradert mer enn en gang. Denne ene oppgraderingen virker i tillegg også som noe jos har planlagt før lansering av spillere. Det kommer som regel en oppgradering noen måneder etter lansering, der du får støtte for ogg, støtte for flere språk, radio el.l. Poenget er vel hovedsaklig å fikse bugs, men jeg har altså til gode å se at de har fikset mer enn de første bugs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...