Gå til innhold

TEST: Logitech MX518


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra test!

 

Hadde nok kjøpt denne, om jeg ikke hadde hatt Razer DB og WLess Intelli 2.0. I tilleg har pappa Mx510. Men hvis noen av de går i stykker, er Mx518 et klart valg :yes:

 

EDIT: 2 ting: Veldig fine bilder! Og et spørsmål; er sideknappene og Sense-justeringsknappene lysende? Det ser ut som om de lyser rødt...

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Det virker som Logitech har tenkt at langefingeren er veldig fleksibel, men det er den jo egentlig ikke. For å nå knappen på toppen av musen må man slippe grepet om musen og bevege hånda bakover på musen

 

På min mx500 bruker jeg ikke tuppen an langefingeren for å trykke ned knappen på toppen, men det midterste leddet på lang-fingern, da trenger man ikke myke fingrer.

Lenke til kommentar

Det virker som Logitech har tenkt at langefingeren er veldig fleksibel, men det er den jo egentlig ikke. For å nå knappen på toppen av musen må man slippe grepet om musen og bevege hånda bakover på musen

 

På min mx500 bruker jeg ikke tuppen an langefingeren for å trykke ned knappen på toppen, men det midterste leddet på lang-fingern, da trenger man ikke myke fingrer.

jepp det er den "beste" måten og betjene den øverste knappen på :thumbup:

Lenke til kommentar
Min trofaste MX500 lever enda, men den musen der var "nice". Får prøve å ta liv av MX500en så jeg får en god grunn til å kjøpe ny ;)

Spiller du så er det et godt forslag og løfte og slå den ned på musematta hardt, bare det rare selv om jeg gjordet det så funker den enda :tease:

Lenke til kommentar
Kan vel si at denne musen slo Razer på de fleste testene, imponerende.

(!)

Var du med å teste den?

 

Sitter med en Razer Diamondback i hånda mi nå (ikke når jeg skriver da :D ) og er selvsagt veldig fornøyd, men jeg fårstår egentlig ikke helt vitsen med allt oppstyret rundt hvilken mus som er "best"...

 

Ok, jeg merket forskjell fra kule til optisk, og også fra trådløst til ledning (etterslep på trådløs) men ellers er det egentlig bare smak og behag, og det med å venne seg til musa...

 

Bra test btw ;)

Synes kansje Gamer.no var litt lite kritiske da de ga Diamondbacken 6'er HW.no derimot er kritiske og gir 518'en 5 :thumbup:

Lenke til kommentar
Spiller du så er det et godt forslag og løfte og slå den ned på musematta hardt, bare det rare selv om jeg gjordet det så funker den enda :tease:

Jeg er for snill til slikt :love:

Jeg får ta å ringe en kompis som er expert på å ødelegge mus og tastatur når han spiller. :p

 

Når jeg blir sint knytter jeg bare nevene og knaker med tennene. Sitter der og rister for meg selv til det går over hehe. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...