Gå til innhold

Naruto Manga - Spoileradvarsel!


Skurupu

Anbefalte innlegg

Her kan dere diskutere Naruto mangaen, uten å være redd for å spoile for de som kun ser på animen.

 

 

 

Jeg orket ikke vente lenger og startet og lese mangaen der animen er for øyeblikket. Nå er jeg ferdig og jeg må si det var verdt det!

 

Jeg har lest til og med 257. Når kommer 258?

 

 

Edit: Når jeg tenker meg om har dette ingenting med Film/tv å gjøre. Postet den her fordi animetråden ligger der. Moderatorene får avgjøre.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvem trur dere Kisame egentlig er?

 

I episode 256 sier Gai at de har møtt hverandre før. Og det er vannteknikkene og det store sverdet som avslører han.

 

Kan det være Zabusa som vender tilbake?

Kisame er nok neppe Zabusa, men er difinitivt noe snålt med han. Kanskje han har en snål historie bak seg. Zabusa sin tid er over, visst Kisame skulle vær Zabusa blir jeg rett og slett skuffet.

 

Noe vi ser er Gai som åpner gater for å kjempe mot Kisame. Kan ikke Gai bruke ninjutsu eller genjutsu som Rock Lee? Vil Gai bli like skadet som Lee (som åpnet gater mot Garaa) nå som han åpner gater?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nå blir det gøy! Team Gai når Akatsukis hjemmested!

Håper ikke Garaa dør! Det blir bare dritt! Men jeg ser et stort problem for team kakashi og team gai. De har jo ikke nok slagkraft til å motstå akatsuki, selv om de har brukt en del chakra på å få ut Garaa sin demon. Men vi fikk jo sett at han puppetmasteren i akatsuki ble litt bekymret når han fikk høre at hun gamle kjerringa er med team kakashi. Dessuten vet vi ikke om alle akatsuki medlemmene er tilstede, kan jo være noen kagebunshin'er.

 

Blir digg i de neste nummerene! Så utrolig spennende nå! :dribble:

 

Syns det er morsomt at Naruto er genin enda! Hihi, han er jo sikkert på jounin-nivå etter det jeg syns!

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er rett plassen og poste dette, men jeg prøver.

Je var så dum å se en episode av naruto midt i eksamensperioden, noe som resulterte i at jeg nå prøver å laste ned hele serien.... Dette går passe greit, men jeg finner ikke episodene 26-50, noe som er trist da jeg finner og har nesten alle andre. Visst noen kan hjelpe meg med dette, så send meg gjerne en PM, da jeg ike tror det er lov å oppgi hvor man finner dette... Ei Bittorrentside kanskje?

Takk

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Endelig får vi se at Sakura duger til noe.

Jepp, men jeg lurer på hvorfor det ikke er flere som bruker superstyrken som Tsunade og Sakura kan. Har det noe med den overlegne chakrakontrollen som Sakura har?

 

Ser ut til at dette kommer til å vare en god del chapters. 6 kamper som foregår jo... Er vi "heldig" så er Team Gai sine kamper korte så vi kan fortsette på storyen i mangaen. Men jeg lurer på Team Gai sine motstandere, hvordan ville du ha vunnet over deg selv?

 

Men jeg vil jo også se Team Gai sine kamper. Neji er jo Jounin og kan sikkert mye heftig etter sist vi så han for "3 år siden".

 

Bare vi kunne ha klonet Masashi Kishimoto så vi kunne ha fått mangaen litt oftere :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...