Gå til innhold

TEST: Revoltec Lightmouse Precision


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var ganske merkelig at den trekker 1000mA (1A) som det står på klisterlappen osm er kommet løs. Slik jeg har forstått det så er USB-porter laget for å levere bare 500mA.

 

Flott test, men jeg kunne ikke tenkt meg en slik selv da jeg ikke liker så masse lys og greier. Er veldig fornøyd med min Logitech MX500 :love:

Lenke til kommentar

Skjerpings når det gjelder språk og ordvalg. Det gjelder flere og flere skribendter her på HW-nettverket.

 

Eksempel fra test av Revoltic L P:

Så nøytralt som mulig kan det nok likevel påpekes at musens fargesprakende symbol på bakenden i hvert fall vil kunne tiltrekke seg oppmerksomhet fra noen og enhver.

 

Råd til alle skribenter på HW. Les gjennom testene deres (som gir mange gode tilps) en siste gang og slett unødvendige ord.

Lenke til kommentar

At den er lett og at den har få knapper er ikke nødvendigvis et minus. Det blir som å si at KeyTronic-tastaturer er for store og har for få knapper. Det er ikke akkurat få som har tatt ut metall-loddene fra Logitech-musene sine for å gjøre dem lettere, og det er heller ikke alle som vil ha 39580493 unødvendige knapper som bare er i veien på musa si.

Lenke til kommentar
At den er lett og at den har få knapper er ikke nødvendigvis et minus. Det blir som å si at KeyTronic-tastaturer er for store og har for få knapper. Det er ikke akkurat få som har tatt ut metall-loddene fra Logitech-musene sine for å gjøre dem lettere, og det er heller ikke alle som vil ha 39580493 unødvendige knapper som bare er i veien på musa si.

To knapper for å bla frem og tilbake er ikke unødvendig..

Var det mulig å styre det innebyggede lysorgelet? Det kan nok være festelig, i ca. 10 minutter. Etter det vil jeg ha litt visuell ro.

 

Når det er sagt, det hadde vært kjekt om farven slo om fra grent til orange når en mail kommer inn.

 

Burde ikke by på for store problemer å åpne musa og fjerne LED's, eller bytte dem til mer "rolige" LEDs.

Endret av Nomix
Lenke til kommentar

At musen er lett synes jeg ikke er noe negativt i heltatt.. Det er en av grunnene til at jeg bruker mus med tråd istedenfor trådløs..

Jeg er en av dem som har fjernet metallloddet i MX510 musen for å få den lettere..

Denne musen hadde litt for mye lys til at det kunne vært noe for meg. Posen som fulgte med synes jeg slettes ikke var dumt, skulle hatt en slik.

Lenke til kommentar

Denne musen ser ut til å være ganske så formlik som MX300. Dessverre, som nevnt av så mange andre, har den et innebygd diskotek.

 

Har Logitech noen planer om å slippe en ny mus som er lik MX300? Eventuelt andre produsenter som har laget tilsvarende mus'er?

 

Har hatt min MX300 i godt over 2,5 år, så den er utskiftningsbar!

Lenke til kommentar
To knapper for å bla frem og tilbake er ikke unødvendig..

Neida, de kan sikkert være kjekke de. Saken er at hvis ekstraknapper skal være kjekke for de som liker dem, så må de være i nærheten av av fingrene som holder i musa, og må nødvendivis være i nærheten av fingrene til de som ikke liker ekstraknapper. Altså blir de et forstyrrelsesmoment.

Lenke til kommentar

Idiotisk å sette et - på at musa er lett, dette er veldig opp til brukeren! Samme som at du skal sette - for alle lysene, for de så helt på trynet ut synes jeg, andre vil synes de ser helt konge ut.

Lenke til kommentar

Idiotisk å sette et - på at musa er lett, dette er veldig opp til brukeren! Samme som at du skal sette - for alle lysene, for de så helt på trynet ut synes jeg, andre vil synes de ser helt konge ut.

Er egentlig enig der. Han nevner i testen at det ikke er hans oppgave å si om lysene er kule, han sier at det er en smakssak. Er det ikke det samme med vekten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...