Gå til innhold

Alder vs. homofil adopsjon


Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?  

375 stemmer

  1. 1. Hva er din alder, og hvordan stiller du deg til at homofile par skal få adoptere?

    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      82
    • Jeg er under 18 år, og er usikker
      32
    • Jeg er under 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      66
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile skal få adoptere
      93
    • Jeg er over 18 år, og er usikker
      33
    • Jeg er over 18 år, og mener at homofile ikke skal få adoptere
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vel også vært spennende å vite hvor mange av de som er hetro som synes det ene eller det andre - og vice verca :-)

Vel, jeg antar at størsteparten av brukerne her inne er heterofile, så vi kan anta at de også står for størsteparten av stemmene.

 

Uansett tror jeg ikke en homofil bruker ønsker å diskriminere seg selv når det gjelder evt. adopsjon. "Jeg er homofil, og mener at jeg ikke bør ha rett til å adoptere".. det klinger ikke særlig bra.

Lenke til kommentar
Er dette en slags jeg-skal-vise-at-bare-de-under-18-ikke-vil-at-homser-og-lesber-skal-få-adoptere-barn-fordi-deres-meninger-er-teite-og-dumme?  Jeg er under 18 år, og mener selvfølgelig at homofile ikke skal få adoptere barn.

Tror nok ikke det er intensjonene til psilo.

 

Det handler om å få få et statistisk grunnlag til å se på forskjellen mellom unge og voksne. Ikke noe gale i det.

 

Statistikken kan helt klart bli misbrukt i ettertid, slik som de fleste statistikker ofte blir, men det er ingen grunn til å la vær å lage en statistikk.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Ikke vær naiv. Slik som ting står nå hadde disse barna slitt på skolen og lignende. Disse barnene blir jo garantert mobbeofre.

 

 

Tror nok vi må vente ganske mange år før noe slikt kan bli en realitet.

Ikke så mange årene...

Edit;jeg satt en dott foran fjerde alternativ,men jeg er visst i følge andre på forumet,diskriminerende og full av fordommer allikevel. :(

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Er dette en slags jeg-skal-vise-at-bare-de-under-18-ikke-vil-at-homser-og-lesber-skal-få-adoptere-barn-fordi-deres-meninger-er-teite-og-dumme?

Nei, det var ikke intensjonen. Jeg får inntrykk av at de mest innbitte homo-adopsjons-motstanderne (VG, eat your heart out) finnes blandt den yngre garde, og at folk blir litt mer nyansert etterhvert som de blir eldre. Denne avstemningen var bare en måte å kartlegge hvilke aldersgrupper som mener hva.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...