Gå til innhold

Velkommen til forumet hoppesoppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden er problemet med det? Brukeren fulgte ikke reglene, og fikk straff som fortjent. At han er ny bruker gjør det bare verre, ettersom han skal ha lest retningslinjene nylig.

 

Forøvrig skal slike saker tas opp via PM med den aktuelle moderatoren.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Nei, jeg bare syntes at man kunne gi folk med 1 i postcount litt slack..

 

Men når jeg ser meg litt rundt i gjeldene kategori så biter meg i at en viss moderator stenger trådene momentant uten å ta hensyn.

 

Mens på andre moderatorer tipser de om retningslinjene og ber de tenkte gjennom emnetittel, innhold etc på en positiv måte.

 

 

Jeg er ikke ute etter noe stor diskusjon rundt dette teamet, men er det ikke noe lik policy når det gjelder stengning hos alle moderatorer?

 

 

(skal huske det med PM til neste gang, det var en liten glipp) :whistle:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

QUOTE (Xander^ @ 15/03/2005 : 16:22)
Jeg er ikke ute etter noe stor diskusjon rundt dette teamet, men er det ikke noe lik policy når det gjelder stengning hos alle moderatorer?

Både ja og nei.

Moderatorene jobber ut ifra felles retningslinjer, men de bestemmer selv hvordan overtredelser skal straffes. Med andre ord, straffer varierer fra moderator til moderator. Akkurat som i den virkelige verden, med noen "snille" dommere, og noen mindre "snille" (jeg vil ikke kalle de slemme, men strenge).

Slik er det, og slik kommer det alltid til å være.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 15/03/2005 : 17:03)
QUOTE (Xander^ @ 15/03/2005 : 16:22)
Jeg er ikke ute etter noe stor diskusjon rundt dette teamet, men er det ikke noe lik policy når det gjelder stengning hos alle moderatorer?

Både ja og nei.

Moderatorene jobber ut ifra felles retningslinjer, men de bestemmer selv hvordan overtredelser skal straffes. Med andre ord, straffer varierer fra moderator til moderator. Akkurat som i den virkelige verden, med noen "snille" dommere, og noen mindre "snille" (jeg vil ikke kalle de slemme, men strenge).

Slik er det, og slik kommer det alltid til å være.

Ja, men da tror jeg vi har en slags forståelse.. :)

 

Jeg setter det vel litt på spissen, men man kapper ikke av hånda på en 12-åring som har for første gang blitt tatt i nasking :roll:

 

 

Men men, det ordet seg waffal :thumbup:

Lenke til kommentar

QUOTE (Xander^ @ 15/03/2005 : 17:18)
QUOTE (@kd @ 15/03/2005 : 17:03)
QUOTE (Xander^ @ 15/03/2005 : 16:22)
Jeg er ikke ute etter noe stor diskusjon rundt dette teamet, men er det ikke noe lik policy når det gjelder stengning hos alle moderatorer?

Både ja og nei.

Moderatorene jobber ut ifra felles retningslinjer, men de bestemmer selv hvordan overtredelser skal straffes. Med andre ord, straffer varierer fra moderator til moderator. Akkurat som i den virkelige verden, med noen "snille" dommere, og noen mindre "snille" (jeg vil ikke kalle de slemme, men strenge).

Slik er det, og slik kommer det alltid til å være.

Ja, men da tror jeg vi har en slags forståelse.. :)

 

Jeg setter det vel litt på spissen, men man kapper ikke av hånda på en 12-åring som har for første gang blitt tatt i nasking :roll:

 

 

Men men, det ordet seg waffal :thumbup:

Hvor mye snillere er det mulig å være uten å gjøre noe som helst?

Lenke til kommentar

Til forskjell fra de fleste kategoriene her på forumet er det postet retningslinjer for bruk av kjøp/salg kategorien siden denne er noe spesiell. Det kommer tydelig frem at denne skal leses før en poster og at event. brudd vil føre til stenging av tråd. Ved event. stenging vil det også bli postet utdrag fra disse retningslinjene for de som da tydeligvis ikke har lest disse.

 

Grunnlaget for disse retningslinjene er at det er mange som glemmer informasjon som er nødvendig for at en skall kunne hjelpe trådstarter samt at emnefeltene (som i dette tilfellet) er for generelle og gir liten til ingen beskrivelse om tråden kontra. andre kjøp/salgs tråder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...