Gå til innhold

TEST: Portable mus - Logitech vs. Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God og detaljert artikkel. Flott at dere tester produkter som er mer uvanlige men allikevel aktuelle for mange.

 

Bildene var ganske heslige, though. Å mekke hvit bakgrunn i Photoshop når bildet er tatt i dårlig lys var ikke en god ide. For det første ser skyggen av musen ut som en bestanddel av musen selv, og for det andre synes detaljene veldig dårlig; musa blir bare en mørk flekk i alt det hvite.

Lenke til kommentar
Logitech V500 fungerte helt fint på samme Linux-installasjon, og har omtrent samme funksjonalitet som når man bruker den i Windows. Unntaket er sideveis-scrolling og batterisjekk.

Du har likevel mulighet til å konfigurere X for sideveis scrolling manuelt.

Lenke til kommentar

Takk for en flott test, og jeg håper det kommer flere slike :thumbup:

 

Selv kjøpte jeg nylig også en mus til min bærbare, og valget stod mellom en rekke modeller blant annet de som er nevnt her i testen. Likevel falt valget mitt på Targus Bluetooth optical mini mouse fra Komplett:

 

I265285.jpg

 

Jeg ble overbevist etter å ha lest denne testen:

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2150

 

Og jeg har ikke angret et sekund, for jeg er kjempefornøyd med den :thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Synd at den mest interessante mus-løsningen for tiden ikke er testet, nemlig bluetooth mus + internt bluetooth kort i laptopen. Dette er etter min mening den helt klart mest praktiske løsningen. Bluetooth har god rekkevidde og med et internt kort kan du glemme alle kabler ..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...