Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Øk sannsynligheten for at ditt problem blir løst


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg lagt merke til at det er veldig mange her som har problemer med at programmer/spill avslutter seg, PC-en piper, det går treigt i spill, PC-en avslutter seg selv, og lignende problemer.

For oss som forsøker å hjelpe dere er det ofte meget vanskelig å hjelpe, ettersom vi har ekstremt lite å gå etter.

Derfor ber jeg om at alle som poster her med spørsmål som jeg nevnte ovenfor, inkluderer følgende opplysninger:

  • Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem.
  • Når oppstod problemene? Installerte du noe maskinvare eller programvare rett før?
  • Forklar mest mulig om problemet, og hvis du får en feilmelding, hva står det der?
  • Har du nylig søkt etter virus og spyware/adware med ett oppdatert antivirusprogram og antispywareprogram?
    (Har du ikke dette, så har vi en flott kategori for sikkerhet her på forumet, hvor du kan få hjelp.)
  • Har du nyeste drivere til all maskinvaren din?
    (For å laste ned nye drivere må du gå til produsentens offisielle hjemmeside.)
  • Har du lastet ned alle oppdateringer til Windows?
  • Er du sikker på at all maskinvare fungerer bra? F. eks. er en av de vanligste grunnene til at PC-en skrur seg av selv at CPU-viften (prosessorviften) eller PSU-viften (strømforsyningsviften) er defekt, slik at prosessoren blir for varm.

## Lagt til et punkt, festet og låst. Send PM ved ønske om endringer. -blacktower ##

Endret av blacktower
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...