Gå til innhold

Hva driver dere med MSI?


apwr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaaargh.

 

Har du vært i kontakt med netshop enda ?

 

Jeg ser ikke for meg at jeg har noen større planer om å betale returfrakt for dette.

 

En anne ting som gjør dette helvetes surt er at jeg hadde en orde inne hos komplett.no som ble kanselert for et XFX kort; på lørdag nå hadde de et par stk inne som jo gikk ut igjen i løpet av de første par timene.. hadde det ikke vært for MSI hadde jeg aldri kanselert ordren og hadde hatt et XFX kort i morgen :(

 

Ser ingen grunn til at mitt kort ikke er fra samme skrotbatch som du har fått fra så jeg er vel like screwed som deg :(:nei::hrm:

Lenke til kommentar
Gaaargh.

 

Har du vært i kontakt med netshop enda ?

 

Jeg ser ikke for meg at jeg har noen større planer om å betale returfrakt for dette.

 

En anne ting som gjør dette helvetes surt er at jeg hadde en orde inne hos komplett.no som ble kanselert for et XFX kort; på lørdag nå hadde de et par stk inne som jo gikk ut igjen i løpet av de første par timene.. hadde det ikke vært for MSI hadde jeg aldri kanselert ordren og hadde hatt et XFX kort i morgen :(

 

Ser ingen grunn til at mitt kort ikke er fra samme skrotbatch som du har fått fra så jeg er vel like screwed som deg :(:nei::hrm:

Skal kontakte Netshop i morgen, og be om å få to fullverdige 6800GT'er.

Skjønner ikke hvordan MSI kan tillate seg slikt lureri!?

Lenke til kommentar

Det er nok snakk om totalt fraværende QA - ikke en eller annen luring som fant ut at de skulle prøve å hussle noen tusen forbrukere.

 

Det går rykter om at andre leverandører har "gjort" noe lignende, kan jo hende en eller annen felles OEM har driti greit på leggen.

 

Uansett er jo ikke dette fullverdige produkter. Problemet mitt (og ditt) er jo at vi ikke får tak i faktiske 6800GT'er; det er jo like lett å få tak i kald fisjons maskiner for hjemme bruk :roll:

 

Jeg får ikke hentet pakken min før etter jobb i morgen og får derfor ikke mailet dem før i morgen kveld (må vel tross alt dobbeltsjekke før jeg klager :ermm: ). Oppdater gjerne denne tråden med mer info så fort du har hørt noe tilbake fra netshop.. erfaringsmessig pleier de å gjøre det de kan for å ordne opp når problemer oppstår så satser på at det skjer denne gangen også men er redd ting kan ta noe tid med tanke på at det ikke er lagervarer vi snakker om her.

Lenke til kommentar

ok..

eg hadde jo bestilt XFX 6800GT pcie å ASUS A8N-SLI Deluxe å venta 3 uker før det kom på lager, men tror du faen ikke posten mista ordren, så ble dette MSI og et MSI K8N sli diamon kort sendt i stede for... greit nok det liksom men når eg no må sende inn dette kortet og vente dritlenge før et nytt GT kort kommer på lager, kan jo si at eg skal ha et Gainward kort til samme pris da ;)

 

men faen kor irriterende!

 

EDIT: kom an folkens vi SAKSØKER MSI for SVINDEL! :w00t:

Endret av FlinT
Lenke til kommentar
ok..

eg hadde jo bestilt XFX 6800GT pcie å ASUS A8N-SLI Deluxe å venta 3 uker før det kom på lager, men tror du faen ikke posten mista ordren, så ble dette MSI og et MSI K8N sli diamon kort sendt i stede for... greit nok det liksom men når eg no må sende inn dette kortet og vente dritlenge før et nytt GT kort kommer på lager, kan jo si at eg skal ha et Gainward kort til samme pris da ;)

 

men faen kor irriterende!

uff, føler med deg. Sånt er utrolig, utrolig kjedelig :( :( :(

 

Vurderer sterkt å bare å for et Gainward Ultra kort fra komplett men jeg ville faktisk prøve å unngå gainward pga. spesiell kjøleløsning og min store plan om å bruke en artic cooling nvsilencer for å få dumpet varmen ut av kabinettet (litt essensielt i oppsettet jeg skal ha).

 

argghhhhhh

Lenke til kommentar

ja nå blir det spennende å se hvordan articom takler dette, skrev nettopp mail til de og sa at eg kom til å KREVE retur på kortet, eg skal faen ikke ha noe lurekort sa eg men de har jo faen ingen GT kort på lager og det er heller ikke aktuelt å gå over til ATI :(

eg ender vel sikkert opp med et 6600GT kort da..

er det noen shopper i norge der de har 6800GT PCIe på lager? :(

eg som skal på LAN snart :cry:

neste stipend går til advokat!

MSI har faen dåtte av min Hall of Fame, det er no sikkert..

Endret av FlinT
Lenke til kommentar

som nevnt tidligere, problemet er jo at ingen faktisk har noe inne som vi kan få i steden for. Gainward kortene er skammelig dyre og bruker propetiær kjøling, dette er uheldig og gjør dem uegnet for mitt bruk :(:(

 

håper på tilbakemeldinger på hva folk får av beskjeder av leverandørene av disse kortene, blir spennende å se hvordan dette håndteres.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...