Gå til innhold

Nye hovedkort fra DFI med nForce4, SLI og DXG


Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
both motherboards now support memory voltage from 2.5V to 4.0V, CPU core voltage up to 2.1V, chipset voltage from 1.5V to 1.8V, HTT ranging from 1.2 to 1.5, adjustable multiplier control up to 20x and a large range of Async settings.

:dribble:

Heftigere enn OCZ DDR booster jo!

 

Bundelen på iallefall SLi-DR så spennende ut.

Lenke til kommentar

ok. Men eg sendte denna mailen til Netshop eg, hehe.

 

Hei! Idag lanserte DFI to nye hovedkort på socket 939, med nforce4 og mulighet for SLI. DFI er en produsent som er høyt verdsatt blant pc-entusiaster. Med det sagt så lurer jeg på om dere har mulighet til å ta inn DFI hovedkort som kommer. Dere er blant de få som selger OCZ VX brikker som krever høy spenning. De to nye hovedkortene fra DFI levere fra 2.5V helt til 4.0V , som er ekstremt høyt!

 

Ville bare anbefale DFI og råde dere til å ta inn disse kortene om dere har midler og mulighet. Siden dere også selger overklokkingsvennlige minnebrikker vil disse hovedkortene fra DFI bli solgt som varmt hvetebrød! Håper på et positivt svar!

Lenke til kommentar
ok. Men eg sendte denna mailen til Netshop eg, hehe.

 

Hei! Idag lanserte DFI to nye hovedkort på socket 939, med nforce4 og mulighet for SLI. DFI er en produsent som er høyt verdsatt blant pc-entusiaster. Med det sagt så lurer jeg på om dere har mulighet til å ta inn DFI hovedkort som kommer. Dere er blant de få som selger OCZ VX brikker som krever høy spenning. De to nye hovedkortene fra DFI levere fra 2.5V helt til 4.0V , som er ekstremt høyt!

 

Ville bare anbefale DFI og råde dere til å ta inn disse kortene om dere har midler og mulighet. Siden dere også selger overklokkingsvennlige minnebrikker vil disse hovedkortene fra DFI bli solgt som varmt hvetebrød! Håper på et positivt svar!

Vi får se hva responsen blir :yes:

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva DXG er? :ermm:

Similarly, the nForce 4 Ultra chipset based LANPartyUT NF4 Ultra-D motherboard supports dual display cards to deliver the ultimate graphics experience. DFI’s proprietary DXG (Dual Xpress Graphics) Technology benefits from the multiple PCI-Express lanes the chipset supports, using the 16x and 2x configurations, to allow for versatile graphics support and utmost future-proof upgrade ability.
Lenke til kommentar

Sånn, da var A8N SLI DELUXE avbestilt!

 

Så var det å vente på denne godsaken da.

 

Regna med at DFI først kom i April eller rundt der jeg, siden de tok så lang tid med Nforce 3 kortet sitt (S754).

 

Men det spørs når dette blir tilgjengelig da, men den som venter på no godt!

 

Det er verdt det iallefall! :thumbup:

 

Masse deilig spenning til både cpu og minne!!

Lenke til kommentar

Fekk mail fra Netshop.

 

Hei

 

Vi er faktisk i dialog med DFI så det dukker opp noen produkter så fort alt er

på plass :-)

 

 

Med vennlig hilsen

Joachim Heibø, Salg

 

www.Netshop.no

 

----------------------------------------

SÅ DETTE BLIR BRA! :D Regner med at folk blir fornøyde!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

...

Vi er faktisk i dialog med DFI så det dukker opp noen produkter så fort alt er

på plass :-)

 

Med vennlig hilsen

Joachim Heibø, Salg

 

www.Netshop.no

 

----------------------------------------

SÅ DETTE BLIR BRA!  :D  Regner med at folk blir fornøyde!

Det er utrolig bra at Netshop tar inn produkter fra DFI! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...