Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

BigWater threaden

 

 

 

 

 

 

*Passer den til mitt hovedkort? - Universal 4 in 1 solution, compatible with Intel LGA775. P4 and AMD K7, K8 (Included AMD Sempron Series )

 

*Klarer pumpen både cpu og gpu blokk? - Mange på forumet som klarer dette fint, se lengre frem i tråden for eksempler

 

*Hvor kraftig er den medfølgende pumpen? - Den klarer 120 L/t

 

*Kan jeg bytte ut den medfølgene viften på radiatoren? - Hvilken som helst 120mm vifte kan monteres på

 

*Burde viften suge eller blåse på radiatoren? - Mange meninger om dette, men de fleste mener at den burde suge, for maksimal luftgjennomstrømning

 

edti: flere oppdateringer følger, når jeg får tid til det :)

 

Edit: Lagt til av Simen1: Pollresultatet fra 4.8.2005. Pollen nullstilles så folk kan stemme på nytt. Mye har sikkert skjedd siden sist så det vil være interresant å se endringene.

post-224-1123180115_thumb.png

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte mail til Psdata om lagerstatus. De sa at de hadde den på lager likevell. Har selv bestilt. :thumbup:

 

Tør ikke invistere i den universalblokken da. Skal ha den på et 6800GT kort og tror ikke den er bra nok til det. (mulig jeg tar feil :))

 

Mvh Audun Hagen

 

EDIT: Fikk svar på mail om lagerstatus kl 0830!

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Sendte mail til Psdata om lagerstatus. De sa at de hadde den på lager likevell. Har selv bestilt. :thumbup:

 

Tør ikke invistere i den universalblokken da. Skal ha den på et 6800GT kort og tror ikke den er bra nok til det. (mulig jeg tar feil :))

 

Mvh Audun Hagen

 

EDIT: Fikk svar på mail om lagerstatus kl 0830!

Kjøp den på microplex..

Lenke til kommentar
@_ammaZ_ , kjøler du bare cpu eller har du satt på ekstra til nb og gpu?

jeg kjører cpu only, men vifta står til å blåse.. vet at det er å foretrekke at den suger(:p), men slik det er montert nå, har jeg ikke mulighet til det.

 

Vifta får begrenset luftmengde, men alt i alt er jeg kjempefornøyd! :)

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en god GPU blokk som vil passe god sammen med dette systemet og et x800 eller gf6800. :yes:

 

Har sett på Zalman sitt, det er jo meget billig og det trekker veldig opp at det følger med 8x ram sinks. Erfaringer med dette?

 

EDIT: Thermaltake sitt egent på pcutstyr.no ville jo vært praktisk for mangen. Hvordan funker dette med nyere skjermkort? Erfaringer?

Endret av bensinkanna
Lenke til kommentar
Hvordan er det egentlig å sette på en gpu-blokk på dette settet? Den pumpa virker ikke som den kraftigste akkurat ?

120 Liter i timen.

Fant det fra denne testen for de som ikke har sett den før.

For meg virker dette veldig lite, noen som vet om det vil gå?

Tror jeg skal kjøpe en Enheim pumpe i tillegg, men får se hvor bra den kjøler CPU først

Lenke til kommentar

jeg sitter her å studerer nvida ati universal gpu blokka...

ser helt grei ut for meg..

spiral vannkanal inni blokka som kal vist funke utmerket....

ramsinks er vell en fordel å ha..

 

jeg reagerte også på at det var kun 120 liter i timen som er ganske lite men ..som sagt i tidligere tråder kraftig pumpe er ikke alti det som får et vannkjøl system til å funke bra..

med andre ord det er ikke pumpa det skal stå på....

 

syns finnish på gpu blokka var gaanske bra der altså der som kjøler gpu punktet.

men i noen skjøter der det er loddet ser det litt "grisete" ut kunne vert litt finere der men ellers helt ok.

 

det stor også merket på blokka IN , Out som er hendig så man ikke kobler feil...

noen flere som har settet under juletreet i kveld eller har di fleste bestilt i natt ?

Endret av Margarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...