Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med nettverk.Lokal tilkobling er "ustabil"


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med nettberket mitt nå.

Det kommer opp en melding om at lokal tilkobling er koblet av eller noe lignende, så tar det 1 sekund før den kommer på igjen, men det tar tid før jeg kan komme inn på internett el.(veldig kjipt å spille cs når det er sånn) :no:

Jeg har søkt etter spyware med AdAware, og Spybot Search and destroy, og etter virus med Norton (2004), jeg har den internet security..

Jeg har ikke endret på noe, den siste tiden heller, så jeg skjønner ikke hva det kan være :(

 

 

EDit: har en D-Link trådløs router(Men bruker den ikke trådløs..)

Og et Topcom modem...

 

EDit2: har telenor ADSL 1024/258

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke tilfeldigvis en D-Link 624/624+ vel? Har akkurat den routern skjønner du, og den restarter seg akkurat når den føler for det. Kliss nytt 3Com-utstyr er på vei. :)

Må bare si det: Synes det virker litt merkelig at en nettverksgigant som D-Link kan produsere ting som rett og slett ikke virker... Correct me if I'm wrong...

Veit ikke jeg.. :shrug:

 

Skal ihvertfall aldri ha D-Link igjen. :no:

Lenke til kommentar

Skal gå fint det... Jeg må opp å sjekke om det er samme routeren vi har, har akkruat samme IRRITERENDE problemet... Blir så forbannet, akkurat koblet til en bruker å laster ned fra DC så klikker nettverket, når det er oppe igjen har alle slot'ene blitt fullt og jeg får ikke tilgang :wallbash:

 

Edit: Vi hadde visst en TopCom Skyr@cer ProWBR 654 router, med trådløs...

Endret av icer
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...