Gå til innhold

Coop Prix Partikjøp


Ulkesh

Anbefalte innlegg

Hei hei....

 

Var nettopp på jobb på en viss Prix-butikk i oslo, og der på lager stod en bunch med 17 tommers LCD skjermer, merket husker jeg ikke, Smart (?) ett eller annet (lagd i Tawian), native oppløsning 1200 * 1024, dersom jeg ikke husker helt feil

 

Pris mellom 2900 kr eller 2800, ikke heeelt fastsatt enda....

 

Så pass opp, blir sikkert kjørt ut på mandag.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unskyld meg, men hva i all verden er det som begrunner den negative forutantatte instillingen deres?

 

Så vidt jeg kan huske så er den siste (eneste) maskinen som Coop/Prix solgte et rent røverkjøp med meget gode spesifikasjoner, som ingen her på forumet klarte å matche i pris/ytelse.

 

For å plukke trådstarters hovedargument i filler, så er faktisk native oppløsning på 1280*1024 standard for så og si alle 17" LCD skjermer i markedet (dyre som billige).

 

Kanskje det har seg slik at innkjøpsansvarlig for data produkter til Coop kjeden faktisk er dyktig!

 

Jeg kjenner ikke til hvilken skjerm det er Coop skal selge, så jeg vet ikke om den er god eller dårlig, men jeg blir litt provosert av wannabees som kommer med påstander de ikke har grunnlag for.

 

Vent og se, så får vi se om det er et bra tilbud eller ei!

Lenke til kommentar
apollox Skrevet 12/09/2004 : 01:54

  QUOTE (Valent @ 12/09/2004 : 01:48)

QUOTE 

50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg 

 

 

ute å kjørere? eller falt du utenfor en skråning 

 

 

tja, ingenting som sier at alle ukjente merker må ha elendig responstid 

 

utifra mine erfaringer med lcd-skjemer så er det ikke under 20ms, men så klart så finnes det forskjellige kvalitets responstid fra lcd til lcd, og 20 ms kan jo være en positiv ting.. hint: min 173T!

ANG. coop pc'en så er alt av maskin-vare NO-Name, altså kan hende du får møkk og drit, bare fordi det står amd 64.

Lenke til kommentar

skjermen heter Starmedia LCD 17-c, nada om den på nettet.

Sjekka bruksanvisningen, men fant ingenting om responstid der.

Nativoppløsning var 1280*1024, jepp.

 

skjermen så ok ut og ligger 500 kr. under tilsvarende på

Elkjøp osv.

 

Starmedia er et Tysk selskap som dealer LCD panel men tviler sterkt på at de produsere noe annet en merklapper.

Lenke til kommentar
skjermen heter Starmedia LCD 17-c, nada om den på nettet.

Sjekka bruksanvisningen, men fant ingenting om responstid der.

Nativoppløsning var 1280*1024, jepp.

 

skjermen så ok ut og ligger 500 kr. under tilsvarende på

Elkjøp osv.

 

Starmedia er et Tysk selskap som dealer LCD panel men tviler sterkt på at de produsere noe annet en merklapper.

Starmedia :hmm: Det høres så.. så.. Europris aktig... :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...