Gå til innhold

Catalyst 4.9 ute!


genesis

Anbefalte innlegg

4 WinXP

4 Win2K

 

Fikk akkurat en adresse jeg hadde klådd litt på.

når jeg gikk inn på hardocp fikk jeg gladmelding :yes:

 

 

Selv tester jeg "Lock On" i morgen. altså 4.8 vs 4.9

 

Håper andre her også kan foreta litt testing :)

 

edit_ Fra Hardocp.com

Doom3 performance improves 10-15% on ATI RADEON™ X800 XT products when anti-aliasing is enabled. UT2004 performance improves considerably on the ATI RADEON™ 9500 PRO, RADEON™ 9700 PRO RADEON™ 9800 PRO and RADEON™ 9800 XT products. The benefit can be 25% or more in some circumstances, particularly at extreme graphics settings such as 6xAA + 16xAF.
Endret av genesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

edit_ Fra Hardocp.com

Doom3 performance improves 10-15% on ATI RADEON™ X800 XT products when anti-aliasing is enabled. UT2004 performance improves considerably on the ATI RADEON™ 9500 PRO, RADEON™ 9700 PRO RADEON™ 9800 PRO and RADEON™ 9800 XT products. The benefit can be 25% or more in some circumstances, particularly at extreme graphics settings such as 6xAA + 16xAF.

Må nesten installere den da :)

Lenke til kommentar
Fikk også et par 100 mindre score på 3dmark 03.

 

Med 4.8 fikk jeg 10500 nå fikk jeg 10300.

 

Vet ikke om det har så mye å si..kanskje den er bedre i spill osv.

 

3dMark03 scoren kan variere uansett da.. Kanskje du hadde flere program kjørende i bakgrunnen denne gangen... ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Jeg sliter som bare f*** etter å ha installert Catalyst 4.9. Fade funksjonen henger i flere sekunder, og det er nesten umulig å scrolle nedover ett Internet Explorer dokument.

 

Føles nesten som slik XP oppfører seg før man installerer grafikkortdrivere.

 

Sitter med PowerColor Radeon 9800 Pro, A64 3000+, Abit KV8 Pro 1.1, 1024MB Corsair Value Select. Hvis noen har anelse om hva som kan forårsake dette så setter jeg pris på gode råd.

 

Har aldri noensinne hatt problemer med nye grafikkortdrivere fra ATI (med unntak av ett par versjoner som hadde problemer med Call Of Duty). Slik det er nå, har jeg bare sett meg nødt til å gå tilbake til Catalyst 4.8.

 

Edit: Det ordna seg selv etter re-installasjon... heldigvis.

Endret av Falconer
Lenke til kommentar
FY FAAN får en RÅ ny kontrol Panel  :dribble:  :dribble:  menne  Høyre musknapp --> instillinger --> avansert =bluescreen + reboot  :(  :cry:

 

Så æ må kjør kontrol panele via en snarvei som va med  :thumbup:  noen andre med det problemet?

Jeg har det samme problemet, men aner ikke hva som gjør det....

Har dere installert Microsoft .NET framework 1.1?

 

http://www.ati.com/products/catalystcontrolcenter/index.html

 

Det nye Catalyst Control Center vil ikke virke skikkelig uten dette.

Lenke til kommentar

Bra å kunne se at folk med "litt eldre" skjermkort også får ytelsesløft i spill.

Jeg kan godt huske tidene hvor jeg stadig fikk se verre drivere for min del (tv-ut sluttet å virke, dårligere ytelse osv.), imens dem som hadde av topp sjiktet fikk nyte godt. Tror ikke jeg skal nevne merke.

 

 

Når jeg ser all tweakingen av openGL drivere, begynner jeg å lure.

ATi jobber med splitter nye openGL driver, sant?

Det er ikke slik at de gradvis jobber seg mot dem, og gir ut "betaENE" i disse driverne?

 

Det skal bli gøy å se hvor mye bedre de NYE openGL driverne er,

enn driverne, og all deres tweaking opp til det tidspunktet, som eksisterer når disse blir utgitt.

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...