Gå til innhold

Geforce 6600GT endelig testet!


Revox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ramler fort nedover på listen når AA og AF skrus på.

Ja.. Jeg syns det var kjipt når den ble slått av 9800xt med aa/af men det er jo egentlig ikke så overraskende. De er jo forsåvidt i to forskjellige vektklasser, selv om det er en generasjon mellom dem. Men blir den lansert med prisen man har sett til nå (over 2500,-) blir dette ett gigantisk magaplask fra nvidia. Det konkurrerer kun med 6800NU som er ett bedre kort.

 

Det ville forbause meg om dette ble en slager før de koster rundt eller under 2000,-

Lenke til kommentar
Ramler fort nedover på listen når AA og AF skrus på.

Ja.. Jeg syns det var kjipt når den ble slått av 9800xt med aa/af men det er jo egentlig ikke så overraskende.

Nåvel, totalt sett ser dem ganske like med AA og AF. Fra spill testene til xbit reviewen kom jeg fram til følgene:

 

Win: 28

 

Lose: 28

 

Tie: 3

 

Det ville forbause meg om dette ble en slager før de koster rundt eller under 2000,-

GF6600GT vil nok ligge rundt 2000,-

 

Det var betydelig forskjell på 6600GT og X600XT.  Det virker som om Nivida har skalert de billigere modellene hakket kvassere en ATI har med sine.   

Billige og gode skjermkort håper jeg det blir mer av.

X600XT er heller ikke ment å konkurere mot GF6600GT. ATi vil snart lansere et nytt kort i mid-range segmentet.

 

http://www.bodnara.co.kr/bbs/?imode=view&D...57&&category=33

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det ville forbause meg om dette ble en slager før de koster rundt eller under 2000,-

Ja, selvsagt.. det tar jeg som en forutsetning faktisk..

Slik jeg leste den linken trådstarter la ut, så antok/antar jeg prisen blir rundt 5900XT/9800 Pro..og da blir dette kortet ett bra kjøp.

Eller?

Ble litt usikker med tanke på det du(og andre) refererer til ytelse med AA/AF og høy oppløsning... På den annen side.. jeg bryr meg jo mindre om det da... :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...