Gå til innhold

Lcd tilbud hos PSdata.no


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har en nesten identisk skjerm her, det er en Viewsonic 19" LCDVX900 TCO99 og må si at det er noe av det bedre jeg har testet av LCD skjermer, den er lynende skarp i bildet og lett å stille inn. Jeg bruker skjermen mest til surfing, office, photo og videoredigering, spill bruker jeg den minimalt til så der vil jeg ikke uttale meg. Skjermen du lurer på er endel nyere enn min som jeg kjøpte for 2 år siden, den kostet da nesten 12 flak, men det var den verdt :-)

 

mvh

Tian

Endret av Tian
Lenke til kommentar

Skjermen funker greit for meg i spill, men nå spiller ikke jeg mye. Men til fotoredigering og surfing fungerer den utmerket. Jeg ser at den skjermen du har valgt har raskere responstid enn min modell som er eldre.

Skulle jeg ha kjøpt ny skjerm idag er jeg ikke i tvil, jeg ville valgt den skjermen, ikke pga. av prisen men pga. kvaliteten til Viewsonic

 

Mvh

Tian

Endret av Tian
Lenke til kommentar

denne skjermen ser jo bra ut! sakl kjøpe LCD snart, men det eneste som trekker ned med denne var at den ikke var så bra på spill, men jeg kommer ikke til å bruke den til spill hjemme for jeg har jo CRT som funker fint til det . men på lan ville jo denne vert genial(sett bort ifra spillingen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...