Gå til innhold

Modde vekk gravering på iPoden


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Kom ikke på noen kategori som passer, siden dette ikke er "mp3-spillere" heller, fordi jeg skal jo prøve å modde casen! :p Case betyr kasse/boks, og mod er modifikasjon, og jeg skal jo modifisere boksen på iPoden!

 

Men til saken: Jeg har en iPod som jeg har tenkt til å prøve å få solgt. Men dumme meg valgte å gravere inn det fine lange navnet mitt bakpå, noe som trekker ned "letthetsfaktoren" med å selge den. Fordi det er vell ingen som vil ha en iPod som det er en annen sitt navn på.

 

Til problemet: Jeg lurer på om det er en måte jeg kan "fylle" inngraveringen og pusse den slik at det ikke syntes at det har vært noen inngravering der? Selve inngraveringen går ikke så veldig langt inn, så det er svæært lite som skal til for å fylle det.

 

Noen som tørr å hjelpe? :w00t:

 

ahpadt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye skal du ha for ipoden?

Tja... Har ikke tenkt så mye på det, men rundt 2k kanskje.. 2500.. Vet ikke :shrug: Er en 20GB.

 

Den har som sagt en "sølvside" på baksiden ja.. Trenger vell noe blankt for å fylle det..

 

Bilde ja.. Skal se om jeg får fiksa noe..

 

Edit: Selger med ekstra Sennheiser propper når jeg selger de! :D

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Bilde:

 

ipod.jpg

 

Tok pokker meg LANG tid før jeg fikk fiksa det bildet. Digitakameraet var tomt for batterier, så jeg måtte bruke den gode gamle T610'en.

 

Kan se at det ikke ser ut som at det er gravert, og heller ser ut som hvit skrift.. Dette er da inngraveringen.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Graveringen på iPod er gjort med laser. Case'n til iPod'en har bare et tynt lag med den fine, flotte aliminum'en. Resten er hvitt. Derfor får man den hvite "bakgrunnen" i skriften (fontfarge om du vil).

Om du skal få fjernet navnet skikkelig, kan du ringe apple/lokal epleforhandler og spør om dem har et bakdeksel til en iPod til salgs. Hvis ikke må du fylle det lasergraverte navnet med aluminumsfarget opplegg, eller...ja...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...