Gå til innhold

Kopiere en partisjon til ny hd


Anbefalte innlegg

Har fått ny WD RAPTOR 74gig disk, og ønsker å kopiere den nåværende C:\ partisjonen over til denne.

 

Har forsøkt med Norton Ghost, men jeg får error når jeg forsøker å boote fra den kopierte partisjonen.

 

Går ikke an å kopiere inne i windows, da NTUSER filen er i bruk.

 

Er det noen andre måter å gjøre dette på. Hvorfor funker ikke det med måten jeg gjør det på nå?

 

Sitter her utålmodig med den hissige 10k rpm disken i maskinen nå uten å få brukt den, hjelp meg :cry:

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er "inaccessible boot device" melding du får (?), boot med cd, velg installer windows, når den så finner ut at det ligger en windows inne, velg reparer...blir nå kjørt en såkalt "oppgradering" av windows, du mister ingen data, instillingene blir også som de var...eneste jeg mistet når jeg gjorde dette på en server, var at bakgrunnsbildet ble satt til default :-), ellers så var absolutt alt som før, bare på en ny større disk :w00t: .......dette var når jeg flyttet innhold på en disk over på en raid kontroller med 2 nye disker i raid1. Inaccessible boot device er jo noe en som regel får når en bytter kontroller eller hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...