Gå til innhold

Billig DVD-spiller på Rimi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal kjøpe den til mamma...hun har lyst på DVD spiller. Når den er så billig lurer jeg på å kjøpe en selv bare for morroskyld også...kjekk å ha...*S*

Du kan jo kjøpe en for moroskyld, personlig tror jeg ikke den kommer til å vare lenger en det du klarer å kaste den.

 

Det du må huske er at du får det du betaler for :thumbdown:

Lenke til kommentar

http://www.target.as/SWI/AUDIX%20DVD%201088%20FAQ+Soner.doc er en grei start siden den lappen som følger spilleren ikke angir korrekt hvordan man setter spilleren sonefri .

 

Ikke hør på at Sone 0 ikke er å anbefale siden spilleren ikke har noen problemer med å spille sone1 RCE titler (vannmerket) . Spilleren fungerer også veldig godt på DVD-R plater som inneholder rene mpeg filer . f.eks 3 svcd titler på en plate for dem som er interessert .

 

Noe skuffende at den ikke har optisk digital utgang men den har elektrisk da . Og at spilleren ikke vare lengre en man kan kaste den er ikke noe jeg har tro på . Jeg har selv en av de Rema spillerene som ble solgt for lenge siden (Euroline) og det er samme sak .

 

Selv om denne spilleren selge som Audix så kan de også plukkes opp med United merke hos Spaceworld til flere hundrelapper mere for å si det slik . Jeg finner den ikke på Spaceworld web men jeg har sett den på en lokal skjappe .

 

Min spiller er riktignok kun pakket ned men den er testet litt for 379nkr er utrolig billig for en DVD spiller med sopass spec som denne har .

 

:thumbs:

Lenke til kommentar

To stk er kjøpt inn..en til meg, og en til mamma!! *S*

 

Den ser jo riktig så snacksy ut også!!! På boksen står det desverre ikke noe om at den støtter VCD eller SVCD, men det kan jo hende slikt er tatt for gitt. Skal teste den når jeg kommer hjem fra jobb senere idag.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Nå har de lagt inn informasjon på Rimi.no, og det viser seg at spilleren heter Audix. Var lite å finne på google, eneste av relevans var en tråd på et DVD forum, en annen tråd på samme forumet, og et dokument som forteller hvordan spilleren gjøres sonefri. Skal si fra hvis jeg finner mer. Tror den heter Audix DVD1088 ut i fra et av innleggene på dvd-forumet.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Da har jeg fått teste min litt.

 

Ikke at jeg har sett gjennom hele filmer og kan si så mye om det. Men første inntrykket er at det er et veldig bra bilde, den støtter VCD, SVCD, XSVCD. En kammerat brente en DVD med MP3 filer og det gikk det og.

 

Med den linken til hvordan du gjør den sonefri lengre opp så funker alt som det skal. Anbefaler dere som har kjøpt om å printe ut det arket og legge i manualen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Da har jeg fått teste min litt.

 

Ikke at jeg har sett gjennom hele filmer og kan si så mye om det. Men første inntrykket er at det er et veldig bra bilde, den støtter VCD, SVCD, XSVCD. En kammerat brente en DVD med MP3 filer og det gikk det og.

 

Med den linken til hvordan du gjør den sonefri lengre opp så funker alt som det skal. Anbefaler dere som har kjøpt om å printe ut det arket og legge i manualen.

 

AKIRA

Og det i en DVD-spilller til 400 kr? :scared:

Lenke til kommentar

Kjøpte en DVD-spiller på Prix for noen måneder siden, den tar vcd osv., mp3, photo cd, og DVD+R, av merke Denver for 399. Ikke noe å si på den til den prisen, men visst jeg skal klage så er det ikke like bra bilde som en spiller til ett par tusen kroner, og lyden er litt "tynn". Hvem bryr seg - er verdt samtlige 399 kroner :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...