Gå til innhold

Noen erfaringer med http://www.techline.no/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann Folkens.

 

Ser det skrives om Techline Communications her.

 

Først og fremst vil jeg kommentere enkelte personers dømming her:

Helt uten erfaring med bedriften, utaler noen her seg som om de har noe negativt å si ?

Slikt er ikke bra, of resulterer ikke i noe bra for noen.

 

Å bli listet i hw.no`s webshop guide tar endel tid, og bedriften må fremstå som en oppegående og "vedvarende" bedrift.

Techline.no har siden oktober bygget seg opp en større og større kundekrets.

Vi har også fått meget positive tilbakemeldinger fra Mange kunder.

 

Jeg synes at i steden for å begynne "drittkasting" er det mulig å kontakte bedriften for å forhøre seg om forholdene.

 

Jeg vil også kommentere at jeg har ingen kjennskap til trådstarteren.

 

Techline Communications VAR et ENK som ble startet av meg i 2000. Etter enorm vekst i omsetning, og kundemasse er dette allerede blitt gjort noe med og Techline Communications er et AS fra og med 1.3.2004 med tre ansatte, også av grunner som en person nevner over her.

Bare for å rette opp i noen ting som jeg også har sett i andre tråder her: et ENK har fullverdig rett som et AS, men det er en person ansvarlig isteden for en kapital. et ENK har fullverdig rett til å ha ansatte som et AS , ANS, DA osv.

 

Hvis noen ønsker noe informasjon eller har spørsmål, ikke vær redd for å kontakte meg.

dette er *ikke* ment som noen form for reklame, men vi ønsker å oppklare ting, når det er grunnløs negativ omtale.

 

Christian A Schaathun

Techline Communications.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Det at det står 2-6 dager betyr at det vil ta 2-6 dager før du har varen hos deg. Altså, vi har den på lager.

Står det Ukjent, er den ikke på lager, og man vil ved en evt. bestilling motta en mail hvor leveringstid oppgis.

Vi kan også selvsagt sjekke leveringsdato ved henvendelse til oss.

 

 

Mvh

Techline Communications

Lenke til kommentar

Er litt vel kjapp dømming av både trådstarter og nevnte firma her , synest enkelte er vel kjappe å dømme andre nord og ned uten engang å ha peiling på hva de står for.

Trodde det var bra at det kom flere aktører på markede, men når det gjelder webshopper så virker det som om det kun er komplett som er "lov" mens det skrikes høyt om Intels monopolstilling , er det muligens fordi det er et firma som ikke passer :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Trodde det var bra at det kom flere aktører på markede, men når det gjelder webshopper så virker det som om det kun er komplett som er "lov" mens det skrikes høyt om Intels monopolstilling , er det muligens fordi det er et firma som ikke passer

 

Can say that again........ :dontgetit:

 

Dette er så erketypisk norsk, at det snart tar overhånd.........Folk er så skeptiske og negative at inkvisisjonen fortoner seg som en drømmetid i forhold........ :angry:

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...