Gå til innhold

dårlig PC?


Anbefalte innlegg

for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her :devil:

Pass på hva du sier. Det utsagnet kan føre til mye flaming.

Dessuten. Du sier i hvertfall lik kvalitet. Det vil si dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her :devil:

Hva i svarte ****** er problemet ditt? Har du kun kommet hit for å provosere? Synes du kan roe deg litt ned og oppføre deg, ellers tror jeg du er svært lite ønsket i dette forumet.

 

 

EDIT: Du er nok allerede uønsket av de fleste!

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Er blitt rapportert, siden han har slike fordommer om folk her på forumet.

Jaggu bra. Det er faktisk diskriminering. Under normal høflighet.

 

Til Gaston: hvis du har kommet hit for å provosere, kan du dra dit du kom fra. Vi har bedre ting å gjøre enn å høre på sånt vås.

 

Edit: Kunne sagt mange stygge ting om Gaston akkurat nå, men det passer seg ikke her på forumet. Selv om folk som Gaston tydeligvis vil være nedsettende, er det viktig at vi andre prøver å være nogenlunde saklige.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
dere folkens tenker bare på kabinetter......hva med høytalere, mus og tastatur, skjerm alt sammen er viktig og de kommersielle produktene er de beste og det er vist på tester.

hvis man bygger er det alltid noe man har glemt, og du har for mye eller lite i forhold til noe annet......

så innrøm det folkens at slike produkter er ikke bedre enn de kommersielle??? :yes:

Helt enig du har ikke peiling. Du kn bygge en mye raskere og penere pc en ved og kjøpe compaq eller lignende.. Dette er kabinettet mitt. Tror det er litt Bedere design på det en et grahvitt Compaq kabinett.. Cieftech

 

 

:yes:

Lenke til kommentar
HAHAHHAHAAHA.......JEG ER OND :devil: OG INGEN KAN STOPPE MEG....HAHAHA.....PS! svettnerder

jo, jeg kan stoppe deg :thumbup:

 

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

 

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Tror kansje du skal lese retningslinjene en tur før du poster mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...