Gå til innhold

Når blir lcd skjerm testen offentligjort?


morara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skriver og skriver. Har ikke lyst til å levere fra meg et dårlig haste arbeid heller. Jeg er derimot kommet ganske langt hvis det er noen trøst. Satt oppe til 0200 i natt og skrev.

 

Har kåret flere vinnere under ulike kategorier, blandt annet innen spill, design / foto, generell bruk, overall winner, har også oppsummeringer på plass, har en god intro føller jeg. Mangler vel egentilig bare å skrive ferdig analysen av en del skjermer. Jeg kommer til å legge mest vekt på de skjermene som er bra. Jeg kommer ikke til å legge inn priser på skjermene, da jeg mener at det er bedre å bruke noen kroner ekstra på å få en skjerm som du virkelig er fornøyd med.

 

 

edit: jeg vet det er en del forventninger til denne, og jeg skal selvfølgelig prøve å svare til disse;)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
jeg skriver og skriver. Har ikke lyst til å levere fra meg et dårlig haste arbeid heller. Jeg er derimot kommet ganske langt hvis det er noen trøst. Satt oppe til 0200 i natt og skrev.

 

Har kåret flere vinnere under ulike kategorier, blandt annet innen spill, design / foto, generell bruk, overall winner, har også oppsummeringer på plass, har en god intro føller jeg. Mangler vel egentilig bare å skrive ferdig analysen av en del skjermer. Jeg kommer til å legge mest vekt på de skjermene som er bra. Jeg kommer ikke til å legge inn priser på skjermene, da jeg mener at det er bedre å bruke noen kroner ekstra på å få en skjerm som du virkelig er fornøyd med.

 

 

edit: jeg vet det er en del forventninger til denne, og jeg skal selvfølgelig prøve å svare til disse;)

Hva med å legge inn direktelinker til skjermene i prisguiden? Hadde ihvertfall jeg satt pris på.

Lenke til kommentar

Venter spent!

 

-Håper Komplett og de andre står klare til å møte leveransene...! Vil nok være en del som rusher til for å kjøpe vinnerne i de ulike kategoriene.

 

Skulle forresten vært spennende å høre hvilke konsekvenser denne testen vil få for (nett)salget av LCD-skjermer i januar/februar... Kansje hardware.no burde ta en liten ringerunde om en måneds tid, og skrive en oppfølgingsartikkel på det?

Dette er forbrukermakt i praksis! :D

Lenke til kommentar

igjen smak og behag. På grunn at poikslene sitter tettere på en 17" vil bilde bli skarpere, det er dessuten letter å oppdage etterslpe på 19" (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=199906&hl=)

 

men på 19" er skjermen større og det egner seg fo de som leser mye, og film og spill er fortsatt bra på 19"

 

Men 17" er å anbefalle for førstegangsbrukere. Eldre mennesker som meg syns kanskje 19" er best.

Lenke til kommentar
igjen smak og behag. På grunn at poikslene sitter tettere på en 17" vil bilde bli skarpere, det er dessuten letter å oppdage etterslpe på 19" (http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=199906&hl=)

 

men på 19" er skjermen større og det egner seg fo de som leser mye, og film og spill er fortsatt bra på 19"

 

Men 17" er å anbefalle for førstegangsbrukere. Eldre mennesker som meg syns kanskje 19" er best.

hmm ... jeg blir mere og mere betenkt her etterhvert som du snakker, Oivind - ikke bra ikke bra. Har så smått bestillt en 19" skjønner'u, min første LCD skjerm. Jaja, den får duge uansett. Tror jeg da. :roll:

 

_

johanf

Lenke til kommentar

mens eg har deg her på emnet oivind

 

Far min hadde sett ein LCD skjerm som var forma som eit A4 ark sa han. Som du kunne snu 90 grader slik at det vart liggane eller ståande. Eg ser for meg ein skjerm som ser ut som widescreen der du kan snu den 90 grader slik at den blir lengre i høgden enn breidden.

 

Han gløymde såklart å skrive ned kva skjermen heitte :p Har du peiling på kva slags skjermer dette er?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...