Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

"All right-ee then..." - Jim Carrey

 

Nå som det er høytiden for fyll, vold, bråk og flaue scener som brenner seg inn i selvfølelsen for resten av livet, tenkte jeg at inspirert av retningen denne tråden begynte å ta, kunne vi like godt komme med noen flauser her.

 

Seff har dem som er eldre flere flauser å komme med enn yngre (fin unnskyldning, nein?).

 

Jeg begynner (fortsetter, fra FiskePinna sitt innlegg):

 

* Ravet gatelangs i Brisbane på nyttårsaften, gått bort til en gjeng pøbler og forsøkt å være kul og prate dritt om "who rules the streets, man?".

Resultat: Kraniebrist, kunne bruke nesa som sprøytelakkerings-pistol.

 

* Bøttet på med øl, toppet med bedervet kebab.

Resultat: Utdriting i ordets fulle betydning. (*Det burde vært offentlige toaletter for hver 10 meter i Norge. Hvor går oljepengene?*).

Endret av DrDoogie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel første året på videregående, skulle på fest med masse nye folk jeg aldri hadde møtt før. Klarte å drikke meg møkk dritings på fin himkok! Husker svært lite, men ettersom jeg har blitt fortalt så var jeg vel ikke akkurat så veldig sjarmerende. Skal ikke gå inn på detaljer, men det var mye spying og drittslenging ute og gikk..Etter denne episoden har jeg snakket fint lite med flesteparten som var der..

Lenke til kommentar

Huff har så mange slike historier at det er flaut. Vel here goes some of many.

 

Første gang var en gang da eg styrtet 2 maximum og ble så full at eg begynte å yppe med trær og prøvde banke dritten ut at de. Politiet tok meg og rett til barnevernet og ringte foreldre. Var ca 15år da.

 

Andre gangen var eg 16 og det var nyttårsaften og eg drakk så mye at eg fikk blackout. Eg prøvde vist å rote med en jente som eg satt ved siden av på en fest men så satt hun seg ett annet sted og en kompis satt seg ved siden av og eg skal vist ha begynt å klå på han og prøvde meg. På veien ut til byn for å skyte rakketer skal eg ha trynt ann ned trappene og greier. Trynte ann hele veien til byn. Våknet i byn i 05 tiden med ansiktet full i blod og kutt og sånt. Hadde blodige hender og hele kroppen var knust. Eg regnet med at eg hadde vært i slåsskamp og eg var klar for å finne de som "hadde banket meg" men så viste det seg at bakken og trapper hadde banket dritten ut av meg. Prøvde vist også å holden en rakket i hånden og la den sprenge i hånden men noen slo den vekk.

 

 

:blush:

Lenke til kommentar
Eg prøvde vist å rote med en jente som eg satt ved siden av på en fest men så satt hun seg ett annet sted og en kompis satt seg ved siden av og eg skal vist ha begynt å klå på han og prøvde meg. På veien ut til byn for å skyte rakketer skal eg ha trynt ann ned trappene og greier. Trynte ann hele veien til byn. Våknet i byn i 05 tiden med ansiktet full i blod og kutt og sånt. Hadde blodige hender og hele kroppen var knust. Eg regnet med at eg hadde vært i slåsskamp og eg var klar for å finne de som "hadde banket meg" men så viste det seg at bakken og trapper hadde banket dritten ut av meg. Prøvde vist også å holden en rakket i hånden og la den sprenge i hånden men noen slo den vekk.

For these words of wisdom, I thank you.

 

Seriøst: kudos! :w00t::xmas:

 

EDIT:

Prøvde vist også å holden en rakket i hånden og la den sprenge i hånden men noen slo den vekk.

Forresten, du skulle holdt den hardt i hånda mens lunta brant, og du skreik: "By the power of GREY-SKULL, I have the POWER! HE-MAN! *bang*" :lol:

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Huff har så mange slike historier at det er flaut. Vel here goes some of many.

 

Første gang var en gang da eg styrtet 2 maximum og ble så full at eg begynte å yppe med trær og prøvde banke dritten ut at de. Politiet tok meg og rett til barnevernet og ringte foreldre. Var ca 15år da.

 

Andre gangen var eg 16 og det var nyttårsaften og eg drakk så mye at eg fikk blackout. Eg prøvde vist å rote med en jente som eg satt ved siden av på en fest men så satt hun seg ett annet sted og en kompis satt seg ved siden av og eg skal vist ha begynt å klå på han og prøvde meg. På veien ut til byn for å skyte rakketer skal eg ha trynt ann ned trappene og greier. Trynte ann hele veien til byn. Våknet i byn i 05 tiden med ansiktet full i blod og kutt og sånt. Hadde blodige hender og hele kroppen var knust. Eg regnet med at eg hadde vært i slåsskamp og eg var klar for å finne de som "hadde banket meg" men så viste det seg at bakken og trapper hadde banket dritten ut av meg. Prøvde vist også å holden en rakket i hånden og la den sprenge i hånden men noen slo den vekk.

 

 

:blush:

You have officially earned HalTan's stamp o'

fubar.gif

Lenke til kommentar
Gjest mafister

- Kvelt en gutt

 

Du drepte en kar i fylla, altså? :shock:

 

Ok... det tror jeg ikke kan toppes sånn helt uten videre.

Jeg bare kvelte han, han døde ikke,slapp taket på hengende håret. Heldigvis! Men likevel en tabbe.

Lenke til kommentar

Tone + 15 halvlitere = mektig drita, no memories, våkne på noens sofa, spy på kjøkkenet, sove videre, ikke vite hvor i byen man er, og ikke kjenne folka som bor der. :blink:

 

 

..heldigvis var det bare 300 meter fra ada|bo

 

Det er iallefall den jeg husker best.. men det er sikker utroolig mange andre også om jeg bare tenker meg om..

Lenke til kommentar
Tone + 15 halvlitere = mektig drita, no memories, våkne på noens sofa, spy på kjøkkenet, sove videre, ikke vite hvor i byen man er, og ikke kjenne folka som bor der. :blink:

Du risikerer jo å bli vannforgiftet før du er full jo :p

 

 

Var btw å henta baggen som onkelen min hadde glemt på en kebab sjappa da han var på fylla om tirsdag:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...