sdhild99 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Denne posten inneholder 2 dokumenter som beskriver mine erfaringer med Kvalito IT. Forhåpentligvis kan denne informasjonen være til hjelp for dem som måtte vurdere Kvalito IT som ISP. Har DU negative erfaringer med Kvalito IT? Ja, da anbefaler jeg deg å lese videre! Jeg sier ikke at Kvalito IT er verdens verste ISP. Jeg sier: Døm selv! Min erfaring med Kvalito IT (PDF-dokument): http://www.eternityweb.net/temp/antikvalito/Kvalito.pdf Full mailhistorikk mellom daglig leder i Kvalito IT avd. Oslo og meg selv. Jeg anbefaler spesielt de som pr i dag har problemer med Kvalito om å lese denne. Den har dessverre blitt ALT for lang, men les likevel! Den inneholder mye 'snacks' for dem som har opplevd mye motgang med Kvalito: http://www.eternityweb.net/temp/antikvalit...ilhistorikk.pdf Kommentarer ønskes. Mailadresse finnes på slutten av 'Mine erfaringer' dokumentet. God Jul! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Sier bare en ting: De folkene har probelmer.. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Minner meg om slikt kundeforhold jeg hadde med Tiscali Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg krangler i et år for å slippe å gi et selskap penger for noe de umulig kan ta betalt for! Lenke til kommentar
knutie Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 kvalito hørtes DØNN useriøst ut.. Stakkars deg. Jeg hadde aldri gitt en KRONE for det der. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 At det er mulig å være så treg i nø... En liten spådom for 2004... De er ikke i lista over ISP'er i Norge ved årets slutt... Har du prøvd å kontakte TV2 Hjelper deg? Og forbrukerkontoret? Ha en God Jul alle sammen! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Jeg har noe av det samme problemet med Kvalito IT. For noen mnd siden bestilte jeg Ventrilo-server til kr150,-. Like etterpå mottok jeg en bekreftelse på det. Så jeg satte meg ned for å vente på Ventrilo-serveren (Regnet med det tok noen dager). Dagene gikk. Ukene gikk. Månedene gikk! Til slutt mottok jeg et brev fra Kvalito. Det var en purring! De mente jeg ikke hadde betalt en regning de hadde sendt meg. Dette fikk jeg beskjed om flere mnd etter at jeg bestillte serveren. Jeg godtok purringen (dumt?) og betalte den. Den var på hele kr223,-. Nå har det gått 3-4 uker siden jeg betalte. Har jeg mottatt noen mail om serveren? Nei. Har jeg mottatt adresse/passord? Nei. Har lyst til å gi opp når jeg leser sdhild99's historie. Endret 23. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 De virket ikke særlig seriøse.. bra skrevet! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Det er nok Kvalito som skulle vært i TV2 Hjelper Deg. Ikke NextGenTel! Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 En liten kommentar fra meg til de som mener jeg ikke burde betalt. Jeg er enig, men slik jeg så det hadde jeg to valg: Alt 1: Fortsette å krangle med Kvalito i flere måneder og sitte uten linje. (Husk, Bluecom er eneste alternativ for meg til Kvalito når det gjelder SHDSL. Bluecom kunne ikke gjøre noe før jeg var ferdige med Kvalito) Alt 2: Betale kr 3500,- å bli ferdige med Kvalito for godt. Problemet er at hvis jeg skulle fortsatt å krangle med Kvalito hadde jeg sittet uten linje i dag. Det ville vært svært uvisst når jeg kunne fått internettilgang igjen. ADSL er ikke veldig interessant for meg, spesielt ikke når opplegget for SHDSL allerede lå klart. Så ja, Jeg tapte for Kvalito i kampen om de 3500,- Jeg håper dog at Kvalito blir den store taperen på sikt. 'Det man sår, høster man' er et ordtak som har vært gjeldene for meg gjennom livet. Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal gjelde også for Kvalito IT. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 At Kvalito er en møkkabedrift er jo helt klart Kjenner et par stk. som har jobbet hos Hovedkontoret i Trondheim, og vet hvordan ting foregår der.. så.. aldri om jeg hadde kjøpt noe fra dem. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men dette er det værste som jeg noen gang har lest. Skjønner godt hvorfor folk er irriterte på Kvalito hvis det som står i Pdf'ene stemmer. Nå vet jeg hvem jeg ikke skal bytte til når den tiden kommer. Gratulerer med Bluecom, de har hittil levert sakene for min del. God Jul Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Når jeg leser mailene dine Sven, da ser jeg frustrasjon. Det er så jeg letter fra stolen og har lyst til å gi Kaj en ALVORLIG regle med verbale utsagn! Det er SLIKE bedrifter man hater! Endret 23. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg vil presisere at det jeg forteller er intet annet enn sannheten, og den bør tåle dagens lys. Jeg har også blant annet postet dette innlegget på diskutér.no Administratoren der har etter sigende gitt Kaj linken til mitt innlegg. Følg gjerne med i utviklingen: http://www.ocshoot.no/cgi-bin/ubb/ultimate...t=000165#000002 Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Å fyttikatta... jeg må nesten le... Vi burde slått oss sammen og ringt FBI eller tv2 hjelper deg. Det ser ut til at vi har sågodt som samme hendelsesforløp... ( http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...40#entry1530611 ) Forbrukerne må få vite om slike useriøse aktører i markedet. Endret 23. desember 2003 av kvasimongo Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Det er også andre som har dårlige erfaringer med Kvalito... Endret 23. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Tror jeg må si meg enig med kvasimongo her, vil tro dette er en sak for enten tv2 hjelper deg eller FBI. Leste gjennom begge pdf, og må si at det er hårreisende og se at de krever betaling for noe som ikke fungerer i det hele tatt. Er glad mitt oppringt abb fra Kvalito blir avsluttet i februar, til fordel for ADSL. Vet i all fall om 2 ISP'er jeg ikke skal ha. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, quakenet har en anti-kvalito kanal med over 400 folk i. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Heisann, jaja - her sitter jeg som eier av en 2mbit SHDSL fra Kvalito... Magefølelsen min er litt merkelig, har nemlig snakket med dem igår og klaget på at kvaliteten på linjen ikke holder mål. Ingen av mine mållinger er i nærheten av 2mbit. Har tidligere vært Catch-kunde og der fikk jeg absolutt valuta for pengene... Har vel bestemt meg for å gi dem litt tid for å se hva som skjer, men jeg tror nok at det nærmer seg slutten for Kvalito som min ISP. Blir spennende å se hva som blir utfallet av kanselleringen dersom det skjer... God jul folkens Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 De 3500 skulle de blitt blå for om det var jeg som var kunde...har hørt mye rart om Kvalito det siste halvåret, men dette tar faktisk kaka. En ting er å ikke ha kontroll, men en slik frekkhet de har vist i denne saken tilsier at de ikke blir lenge i markedet hvis dette er gjengs framgangsmåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå