Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Etter siste telling er jeg nå på nr. 550

DVD Profiler :ermm:

 

Eller som noen jeg kjenner sier, det er vel litt trist :D

 

Alt prat om piratkopiering/warez skal holdes borte fra denne tråden, de fleste av oss bryr seg midt i ryggen om hvilken film dere lastet ned sist!

 

Edit: DVD profiler linken virket ikke så jeg...

 

Edit 2: La til linja med warez...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"This user has chosen to keep their online collection private.

If you are this user and would like to change this option, please visit the My Collection Options page and adjust the Visibility setting. "

 

Har berre 21, men for det meste musikk DVD, gidde ikkje å kjøpe film.. Trur eg lar vere å sei korfor.... ;)

Lenke til kommentar

Har en DVD og ca. 10 gammle VHS filmær.

 

DivX filmer har jeg mange av. Har 520Gb plass som er fylt med stortset filmær av div. typer, litt musikk, og litt spill. + flere kasser med brente cder med filmer.

 

 

 

 

Skal begyne å få meg mer DVDer nå, har fåt meg surund (ikke noe proffe greier da) Divx har ikke surund, så derfor, DVD heretter.

Lenke til kommentar
12-15 stk. :roll:

Det var da svært!

Når du ikke har flere enn det, burde det være en smal sak å holde det nøyaktige antallet ;) Eller er tallkunnskapene på "Seigmann-holmen" så dårlige? :p:

 

Edit: Ser ved nærmere ettersyn at vår venn psilocybe også sliter med dette...

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
12-15 stk. :roll:

Det var da svært!

Når du ikke har flere enn det, burde det være en smal sak å holde det nøyaktige antallet ;) Eller er tallkunnskapene på "Seigmann-holmen" så dårlige? :p:

 

Edit: Ser ved nærmere ettersyn at vår venn psilocybe også sliter med dette...

skulle tro det var mulig å telle til 15 uten å miste tråden på veien ja :D

Lenke til kommentar

for dere som stusset over att jeg skrev att jeg hadde 12-15 DVD-er så skrev jeg det av den enkle grunn att når jeg raskt telte over DVD-ene mine som lå på rommet kom jeg til 12. Og i tilleg tror jeg att jeg låner ut par-tre stk.

 

kanskje litt dårli av meg å vere usiker på om jeg låner ut, og eventuelt kor mangen jeg låner ut. Dette må jeg sterkt beklage for dere som synnes dette var rart! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...