Gå til innhold

Hva liker du best av AMD og Intel?


DesertGlow

Hvilken prosessorprodusent liker du best?  

892 stemmer

  1. 1. Hvilken prosessorprodusent liker du best?

    • AMD
      563
    • Intel
      300
    • VIA
      11
    • Andre
      18


Anbefalte innlegg

Som en fortsettelse på spørsmålene vi har stilt om skjermkort -og hovedkortprodusenter: Hvilken prosessorprodusent liker du best?

 

Bruk denne anledningen til å gi din stemme til den produsenten du liker best, og ikke minst diskuter med de andre.

 

Resultatet av denne posten vil som normalt bli brukt i en artikkel om hva brukerene av vårt forum foretrekker.

 

 

Dette er en tråd som vi erfaringsmessig vet kommer til å få høy tempratur, og det kommer til å bli holdt streng moderering. Drittkasting mot andre personer, usaklige argumenter i diskusjonene og generelt tåplig oppførsel vil vi ikke ha noe av. Innlegg som inneholder slikt vil bli slettet og det samme vil innlegg som siterer slike innlegg. Vi ønsker å holde en seriøs diskusjon. Moralen er: Hold deg til reglene og ignorer de som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yess! Førstemann! Også til å hedre AMD! Lenge leve billige prosessorer, god ytelse, god overklokking, lav temperatur og god konkurranse! We love you AMD! ;)

 

Edit: *cough* Hvis du var den som greide å stemme før meg Snekker`n så blir det ikke særlig vanskelig for meg å gjøre en kvalifisert gjetting da. Som om det hadde vørt det uansett :D

Lenke til kommentar
Min stemme er lagt til og ingen kan gjette hva jeg stemte :mrgreen:

Hvis du stemte AMD og gikk fra alle dine prinsipper og tidligere utsagn, blir jeg svært skuffet :yes:

Ingen fare *grin* , men må jo få lov å si at som eier av begge systemer så er det Intel sitt jeg liker best, jeg sier ikke eller har sagt at amd er dårlig for det er det ikke, tvert om,men det er ikke det det handler om det er følelsen om man kan si det sånn.

Bruker jeg ikke Intelmaskinen ,ja da blir det som å kjøre Mercedes uten stjerna på pansret om du skjønner.

Lenke til kommentar
Min stemme er lagt til og ingen kan gjette hva jeg stemte :mrgreen:

Hvis du stemte AMD og gikk fra alle dine prinsipper og tidligere utsagn, blir jeg svært skuffet :yes:

Ingen fare *grin* , men må jo få lov å si at som eier av begge systemer så er det Intel sitt jeg liker best, jeg sier ikke eller har sagt at amd er dårlig for det er det ikke, tvert om,men det er ikke det det handler om det er følelsen om man kan si det sånn.

Bruker jeg ikke Intelmaskinen ,ja da blir det som å kjøre Mercedes uten stjerna på pansret om du skjønner.

Du har tydligvis aldri sittet med dual Opteron 246 :woot:

Lenke til kommentar

Nei, men det har jeg jo fremmhevet i mine uttalelser tidligere , at jeg uttaler meg om det jeg selv har prøvd nemmelig P4 og xp. Har også sagt at til våren når alle brikkene faller sikkelig på plass så er her ryddet plass til et kabinett med en FX inni. Jeg er ikke fanatisk selv om jeg føler mest for P4 nå, derfor regner jeg med at blir prisene litt lavere og det kommer flere alternativ til hk og minnebrikker så er FX sannsyneligvis mitt neste prosjekt

Lenke til kommentar

Mitt bidrag til Intel er gitt.

Sidestiller egentlig intel og amd, men hadde fæle opplevelser med 1,4 varme amd-møkka så det ble intel denne gangen.

Gleder meg til en av de andre, små blir et reelt alternativ :)

 

ps, inte i workstation, amd i server, intel i laptop og amd i linuxboks. It's only fair

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...